نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

یه دیوونه مثل من!

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ق.ظ

فقط یه دیوونه مثل من می تونه بره بگرده واسه تولد خودش کادو بخره.

تازه بده آقای فروشنده کادوشم بکنه!

بعدشم بهش دست نزنه تا چند وقت دیگه که تولدشه بده به خودش!

این دیوونه بازی وقتی اوج میگیره که تازه از دیدین کادوی خودش به هیجانم میاد که یعنی چی می تونه توش باشه! J

فقط یه دیوونه مثل من...

  • شادی دالانی

نظرات  (۴)

این دیوونه بازی نیست ...
اگه دیوونه بازی بزار همه مردم دیوونه باشن.

گاهی اوقات لازمه با خودت طرف بشی ...
در ضمن
کادوی تفلد شوما محفوظه ...( آدمک چشمک زن )

راستی کی رفت  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
عاشقتم رفیق...
  • فاطمه(مثل من..)
  • خوب خیلیم خووب
    دیوونه شدنت مبارک
    تولدتم مبارک
    پاسخ:
    تولدم الانا نیست که
    19 اسفنده
    ذوق داشتم
    پیشواز رفتم :-)

    عاشقتم دیوونه ی نکبت! :)))))
    پاسخ:
    مچچرم.
    دیوونگی از خودتونه!
  • فاطمه(مثل من..)
  • تولدت مبارک با تاخیر
    منم دو روز بعد تو تولدم بود
    مبارکم باشه!!
    پاسخ:
    مبارکم باشه...
    مبارکت باشه...
    مبارکش باشه...
    نیستی رفیق؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی