نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

مسافر دریا

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ق.ظ

سعی کن با همه چیز کنار بیایی!

فرار نکن.

زمین به طرز احمقانه ای گرد است!

...




داشتم از این شهر می رفتم

صدایم کردی

جا ماندم

               از کشتیی که رفت و غرق شد

البته...

این فقط می تواند یک قصه باشد

                در این شهر دود و آهن

دریا کجا بود

                که من بخواهم سوار کشتی شوم و...

                                                    تو صدایم کنی

فقط می خواهم بگویم

تو نجاتم دادی

                    تا اسیرم کنی

                                                                            (رسول یونان)





من فردا صبح مسافرم.
مسافر دریا.
یک حرف هایی هست که باید درِ گوشش بزنم...
یک حرف هایی را باید مرد و مردانه سینه به سینه اش بایستم و فریاد بزنم...
و یک حرفهایی را باید زانو به بغل گریه کنم...
و یک حرف هایی را باید با سنگ ریزه پرت کنم توی صورتش و قارت قارت بخندم...
و یک حرف هایی را باید نزنم...
دریاست؛
اقیانوس که نیست!
_______________________________
ته دلم مونده که اعتراف کنم:
خودمم قبول دارم که زیادی جدی می گیرم.
  • شادی دالانی

نظرات  (۴)

سلام .ایشالا سفر بی خطر . الهی که حسابی خوش بگذره .خوش خوش .
خیلی دلم برای پرت کردن سنگ تو دریا تنگ شده ... وقتی سنگ تو دستته و می خوای پرت کنی ،‌تمام قدرت و انرژی که دارم جمع می کنم و پرتش میکنم .تا ته ته .آخر انتها ...
در ضمن سوغاتی فراموش ن ش و د .
پاسخ:
5تا سنگم به جای شما پرت می کنم با تمام قدرت و انرژی!
سلام
سفرا بی خطر
جای ما خالی:)
پاسخ:
سفرها؟
متشکرم.جای شما خالی.نمی دونم چه مرضیه که سفر با دوستان رو بیش از سفر با خانواده ترجیح می دم.
چطوری؟هنوزلب آبی؟خوش میگذره؟غروباروازدست نده..
پاسخ:
دارم از دست می دم.
سفر دسته جمعه با یه جمع رودربایستی دار...معلومه که طلوع غروبم دست خودم نیست.
  • سمانه حسین زاده
  • عکست که خعلی قشنگه دوست جان
    ایشالا که بهت خوش بگذره
    بپا غرق نشیااااا

    ما دیگه کسی نداریم مطلب قشنگ بنویسه بخونیم

    :)
    پاسخ:
    می نویسه می خونی...
    غرق شدم ولی این غریق نجات لعنتی کمین کرده.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی