نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

دسته گل

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲ ب.ظ


"من می خوام یه دست گل به آب بدم..."

 

کاش در پایین دست کفتری می خورد آب

یا که در بیشه ی دور سره ای پر می شویید

...

کاش این گل باری،
          عاقبت داشت، ولی...

باز هم مثل همان گل هایی

که سپردم بر باد

             که سپردم بر آب

                         که سپردم بر خاک...

گل بی عاقبتی خواهد شد

با این حال:

 

" من می خوام یه دسته گل به آب بدم..."

  • شادی دالانی

نظرات  (۲)

مگر سفر نیستید؟
پاسخ:
بله بله فکر کردم جمع بستید.
سفرها.کنار دریا جای همه ی اونایی که دلشون می خواد خالی
سلام .امیددارم که بهت خوش گذشته باشه ...
دسته گل چیه خانوم ! شما سبد گل به آب بده ... صاحب اختیارید !!!
خوش بگذرون ... حتی شده با صدای دریااا....
پاسخ:
فعلا نیمیشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی