نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

فقط به روایت تصویر

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ب.ظ













































خداحافظی نکردن با کسی، چیزی، یا حتا جایی، بهم امید میده که یعنی قراره دوباره ببینمش.

می دونم دلت برام تنگ میشه.

میدونم همش دنبال صدای قدم هام می گردی،

می دونم جای خالیم خیلی تو ذوقت می زنه،

ولی باور کن دست خودم نیست که میرم؛

ولی قول می دم زود برگردم...خیلی زود!

ان شاء الله.

شما هم برای حال خودم و دانشگاهم دعا کنید.


  • شادی دالانی

نظرات  (۱۰)

پس بالاخره تموم شد...
پاسخ:
حالا دیگه واقعا تموم شد...
باورت میشه وقتی داشتم به این عکس ها نگاه میکردم ناخودآگاه یه قطره اشک از روی گونه سر خورد پایین! نمیدونم چرا اینطوری شدم فقط میدونم که اصلا نمیخوام باور کنم که تموم شده...
پاسخ:
باورم میشه چون خودم خیلی تلاش کردم سر نخوره...
من دارم باور می کنم.
راستی میشناسیم همو؟

کاش هیچ وقت سلامی نباشه

 تا هیچ وقت خداحافظی هم نباشه

پاسخ:
همه ی زندگی ما داره به خداحافظی کردن می گذره...
به امید یه سلام موندگار!

یعنی به این زودی منو یادت رفت؟

فکر میکردم باهوش تر از این حرفا باشی دوستم! یه کم فکر کن میفهمی.

پاسخ:
یافتم دو تا نشونه می دم ببین همونی یا نه:

1.من یه دستیمو تمرین نکردم.
2. ما فقط برا درس میایم دانشگاه!

درسته؟
آجیییییییییییییی نرووووووووووو
پاسخ:
میام بازم ولی نه به عنوان دانشجو...

وبلاگ خیلی عالی دارید

تبریک میگم

پاسخ:
واقعا؟!!
تا حالا جز نظرات تبلیغاتیِ تکراری کسی اینو بهم نگفته بود. متشکرم.
شما چی؟ وبلاگ عالی دارید؟

آفرین، دیدی گفتم تو باهوشی!

درسته درسته به ویژه نشونه دومت که ما به خاطرش بازم میریم دانشگاه!!!

پاسخ:
:-))

نه

من زیبایی طبع شمارو ندارم

موفق باشید

 

پاسخ:
متشکرم.
شما هم.
پیاده روی . اتوبان چمران . گل نرگس . خاطره ها


یاد پست بالام افتادم .... واقعا ازش دل کندن
س
خ
ت
ه
 ...
پاسخ:
خ
ی
ل
ی
...
چرا ناراحتی؟ مگه نگفتی ارشد قبول شدی؟
پاسخ:
زهرا جان شما جدی جدی از امریکا میای به من سر میزنی؟
آخه تو سیستم "مالکیت معنوی بیان" که مکان بازدیدکننده رو نشون میده چند بار زده آمریکا!!!!
وای واقعا؟
خو ناراحتم چون با رتبه ی من شبانه ی دانشگاه خودمون قبول می شدم که متاسفانه به خواست خدا امسال شبانه نداره!
دعا کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی