نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

من مشتعلن مشتعلن مشتعلاتم

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ق.ظ

ای یک شبه دیوانه شدن از برکاتت
دیوان غزل حاصل حمد حرکاتت
دیدم که نگاهت غم در عین نشاط است
گیسوی تو مجموعه ی پل های صراط است
تا دست به دستت زدم از برق پریدم
خورشید تورا دیدم و تا شرق پریدم
شمسم شدی و مولوی ام کردی و رفتی
با چند غزل منزوی ام کردی و رفتی
ناگاه به هم ریخت فعول و فعلاتم
من مشتعلن مشتعلن مشتعلاتم!...
هیچ اینه در حسن تو تاثیر ندارد
یک بیت نیازی به دو تفسیر ندارد


  • شادی دالانی

نظرات  (۳)

سلام .
خوبی بانو ؟؟!!
مواظب باش آتیش نگیری از این همه مشتعلن مشتعلن مشتعلن هاااا
راستی گوناخلار اومدن ؟؟؟
داشت یادم می رفت ، تلفنمون برات میزارم شادیه جان ...
پاسخ:
سلام رفیق جان.
به من بگو شادیه جان رفیق جان!
سوختم آتیش گرفتم خاکستر شدم خاکسترمم باد برد...
بله در خدمت گوناخلارام همین الآن حتا!
سلام .
ما که خیلی وقته شما رو شادیه جان می خوانیم ؛ شادی جان ...
( صورتک خندون )
پاسخ:
هی دل دل کردم بگم نگم تهش گفتم دیگه. ولی هرجور راحتی.
تو بوگوی شادیک جانم قبوله.
چرا دل دل ؟؟؟؟؟

پاسخ:
هویجوری :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی