نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

هـــــــــــــــــی یارو...!

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱ ب.ظ
این متن به دلایل شخصی پاک شد.
  • شادی دالانی

نظرات  (۳)

آمدیم نبودید...

وعده ی ما...

امامزاده.

سلام . فردا موقع پختن آش نذری برات دعا می کنم .
برای دلت دعا می کنم .
من تجربه ی اینوداشتم که اگه کسیو نبخشی بیشترازاونیکه ب اون ضربه بزنی خودتو داغون میکنی.یه دلهره یه احساس خیلی بدی رهات نمیکنه.اما اگه ببخشبش آرامشی خاصی نصیبت میشه.خیای سخته میدونم اما ب نظرمت همچین آدمی خیلی بیچاره س و تو اگه ببخشیش بهش نشون دادی چقدرکوچیکو بی ارزشه.تو خودتوبالا خواهی برد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی