نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

دلم می خواد به اصفهان برگردم...

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۴۲ ب.ظ

خواستم براتون از اصفهان عکس بذارم دیدم نمیشه از بین اون همه جا یکی دوتاشو انتخاب کنم.

خواستم کلی خاطره تعریف کنم دیدم بنا به دلایلی ذهنم مغشوشه نمی تونم بنویسم.

عجالتا این یه عکسو از بالای کوه صفه گذاشتم، بپذیرید تا بعد...

شاعر میگه:


مرا نه دولت وصل و نه احتمال فراق

نه پای رفتن از این ناحیت نه جای مقام





  • شادی دالانی

نظرات  (۲)

 "دلم می خواد به اصفهان برگردم "


خوبه قبل ازط عید می گفتی نمی خوام برم ا ص ف ه ا ن ؟؟؟؟
من عاااااااااشق اصفهانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی