نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

نرو...

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۹ ب.ظ

ممنونم اگر نروی...

میمیرم اگر بروی...

 

حالا می فهمم "نرو" یعنی چه

پیش از این، "نرو" برایم فعل نهیی بود که کسی بر دیگری تحمیل می کرد

حالا اما "نرو" یعنی التماسهای آخرت برای ماندن کسی که ماندنش دست خودش نیست و رفتنش نیز...

حالا تحمیل نمی کنی که "نرو"...التماس می کنی که "نرو"...

"نرو" قصه ای است برای خودش، که مقدمه اش اندوه است و موخره اش حسرت...

پشت نرو ناله است و پس نرو آه...

حالا نرو یعنی احتمال ناممکن آخرت

نرو یعنی من بعد تو چه کنم

نرو یعنی من بی تو چه کنم

نرو یعنی چه کنم چه کنم

نرو یعنی نرو...

و من حالا می فهمم نرو یعنی چه

 

بچه شیعه که باشی کوچکترین بهانه را علم می کنی که خودت را به امیرت شبیه نشان دهی...

من هم مثل امیرم مریض بد حالم دارم و بالای بسترش می نشینم و آرام...

 بی آن که کسی صدای التماسم را بشنود

زمزمه می کنم که "نرو...تو رو خدا نرو..."

  • شادی دالانی

نظرات  (۲)

خسته ای
توان نداری
تاب نداری
دلت گرفته
از این زمین خسته شدی
سختته که پیشم بمونی
.
.
.همه اینارو می فهمم به خدا ؛ولی تو رو به خدا ن ر و
خستگی هاتو، توان نداشتناتو ، تاب نیاوردناتو ، دل گرفتگی هاتو ، همه و همشونو به جون می خرم ولی
ن ر و ...
پاسخ:
رفت...
سلام
اگر اشتباه نکنم مخاطب این "نرو"ها مادربزرگ تون باشن. میخواستم بگم انشاءالله خدا شفا بده اما می دونم درستش اینه که بگم هر چی مشیت خودش هست همون بشه انشاءالله... من صلاح خودم رو نمی دونم چه برسه به دیگران!
قسمت آخر متن تون دل آدم رو منقلب می کنه.. اجرتون با امیرالمومنین انشاءالله
پاسخ:
خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی