نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

تسبیح کهنه می کنم

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۸ ب.ظ
مهره مهره توی دستم می چرخد
دور به دور تمام می شود و من آرام نمی گیرم
 ذکرم شده است:

انا لله و انا الیه راجعون...
  • شادی دالانی

نظرات  (۴)

صبر اوج احترام به حکمت خداوند است ...
آرام باش ...
آرام آرام ...
برای آرامش دلت د ع ا می کنم ...
پاسخ:
خدا کند که دعای تو مستجاب شود
خدا انشالا صبر بده به بازماندگان
انشالا جاشون بسیار عالی تر از جای قبلیشون باشه
پاسخ:
ان شاءالله
تسبیح ما خاکی است تا یادمان نرود از چه خلق شدیم....
پاسخ:
من صلصال کالفخار...
قربون این قلم زیبات بشم من آجی نازم
پاسخ:
خدا نکنه عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی