نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

باد پاییزی

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۰۷ ب.ظ
به گمانم چند روز از تقویم جلو افتادم
و یا شاید تقویم چند روز از زندگی عقب افتاده
و یا شاید چند روز جا افتاده باشد...

این روز ها خیلی خیلی بوی پاییز می دهد.

________________________________

این که بعضی عصر جمعه ها بیشتر دلم می گیرد
 یعنی نامه ام را که می خوانی خطاهای بیشتری هست 
که زیرشان خط می کشی و نمره ام را کم می کنی...
هرچقدر کم می کنی بکن عزیز دل...
ولی مرگ من برایم استغفار نکن؛
من شرمسار این همه محبتم. 

  • شادی دالانی

نظرات  (۱)

چه قشنگ نوشتی دلگیری عصر جمعه رو...
پاسخ:
مچکرم رفیق!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی