نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

رویای دور از دسترس...

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ب.ظ

یک بار خواب دیدن تو،

 به تمام عمر می ارزد...

پس نگو...

نگو که رویای دور از دسترس خوش نیست.

قبول ندارم.

گرچه به ظاهر جسم خسته است؛

ولی دل،

دریایی است...

تاب و توانش بیش از این هاست...

دوستت دارم...

 و تاوان آن هرچه باشد،...

                                             باشد...

دوست خواهم داشت بیشتر از دیروز

باکی ندارم از هیچ چیز و هر کس که تو را دارم...


                                                                 عزیز!



متن از دکلمه ی پرویز پرستویی


=====================


بگفتا دوستیش از طبع بگذار

         بگفت از دوستان ناید چنین کار

بگفت آسوده شو کاین کار خامست

        بگفت آسودگی بر من حرام است

بگفتا رو صبوری کن درین درد

        بگفت از جان صبوری چون توان کرد

بگفت از صبر کردن کس خجل نیست

        بگفت این دل تواند کرد دل نیست

بگفت از عشق کارت سخت زار است

       بگفت از عاشقی خوشتر چکار است

بگفتا جان مده بس دل که با اوست

      بگفتا دشمنند این هر دو بی دوست

بگفتا در غمش می‌ترسی از کس

       بگفت از محنت هجران او بس...

 

                                           هیچ خبر دارید که نظامی هم پر؟...

  • شادی دالانی

نظرات  (۱)

در خواب خیال تو مرا یاد کند
آید بر من دل مرا شاد کند
دل پندارد که من تو را یافته ام
بیدار شود هزار فریاد کند
پاسخ:
زیبا بود. ممنون که دیدن می فرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی