نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

کار جنون ما به تماشا کشیده است...

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۱ ق.ظ

بچه که بودم

بچه تر که بودم

خداحافظی کردن سخت ترین بخش زندگی ام بود

مهمان که میرفتیم

مهمان که می آمد

گولم میزدند

میگفتند میرود زود برگردد

میگفتند قرار است بماند

میگفتند قرار است تو هم بمانی

همین است که این چند شب آخر به جای هر نماز و ذکر و دعایی فقط تکرار می کردم:

می شود نری؟...

حالا رمضان جان،برو باشد قبول...ولی کاش می شد گولم بزنی که زود برمیگردی...

///

دلم به اندازه ی همه ی چیزهایی که از دست دادم تنگ است...
میدانی...
دلم خیلی تنگ است.
دلم انقدر تنگ است که نمی توانم عید را تبریک بگویم.
دلم انقدر تنگ است که عید را عاد یعود  می گیرم...عید را بهانه می کنم که برگردم. میشود ردم نکنی؟می شود بمانم؟ میشود من جا بمانم؟
///

تو رفتی اما من، شکسته پر ماندم

ز لیلة القدرت، چه بی خبر ماندم...

خدا نگهدارت...خدانگهدارت...

ای ماه رحمت حق، با رافت حق، به دل صفا دادی

قلب بشکسته ی ما،خسته ی ما، شفا شفا دادی

شود تو را آیا دوباره من بینم

به بزم دلجویت دوباره بنشینم...

ای ماه خوب صیام، ماه قیام، مرا حلالم کن

بی تو من خون جگرم، بین چشم ترم، نظر به حالم کن

تو رفتی و مانده، فروغ انوارت

دوباره سوزم من، به عمق شبهایت

خدانگهدارت... خدانگهدارت...

///


پروردگارا! کیست که شیرینی محبت تو را بچشد و کسی جز تو را خواهد؟ کیست که به مقام وقرب تو انس یابد و لحظه ای روی از تو گرداند؟

الهی! ما را از آنان قرار بده که برای مقام قرب و دوستی خود برگزیده ای ، برای عشق و محبتت خالص نموده ای ، همانان که به لقایت مشتاق و به قضایت خوشنود اند و نعمت دیدارت را به آنان عطا کرده ای ...

آنان را لایق پرستش خودت و دل باخته محبت نموده ای . ذکرت را الهام شان کرده ای و شکرت را به آنان آموخته ای ، به طاعتت سرگرمشان کرده ای و از صالحان خلق قرارشان داده ای .

الهی ! مارا از آنان قرار ده ؛

پیوسته به تو شادمان و خوشنود ند ؛از دل ناله شوق می کنند. پیشانی شان در پیشگاه عظمت تو بر سجده است. چشم هایشان بیدار و اشک هایشان از خوف جاری است و قلوبشان را جلال و مهابتت از عالم بر کنده است.

یا منی قلوب المشتاقین و یا غایة آمال المخبطین!

اسئلک حبک و حب من یحبک و حب کل عمل یوصلنی الی قربک ...

مرا از اهل سعادت و سالکان طریق محبت قرار ده یا مجیب ، یا ارحم الراحمین.

 

گزیده ای از مناجات محبین حضرت امام سجاد (ع)


___________________________________________________________________

فکر کنم دیگه تو هم میدونی که من باز دلم می خواست کجا بودم... به جای مهدیه ی تبریز کجا نماز عید می خوندم...

.

.

.

.

  • شادی دالانی

نظرات  (۲)

سلام

... عیدتون مبارک
حضرت سجاد علیه السلام مناجاتی هم در وداع با ماه مبارک دارند که بسیار زیباست..

یاعلی
پاسخ:
بسیار زیباست...
متشکرم بر شما هم سرشار از خیر و برکت باشه ان شاءالله.
میشه به بنده بگین که کیه که دوست نداره کنار ضامن اجابت دعاهایمان نماز پاکی فطر رو بخونه ؟؟
آی بالا ....
پاسخ:
باور کن که هستن کسانی که معتقدند مکه یه بار بری بسه دیگه.یه کعبه داره و یه مدینه که اونم دیدیم.
دولانمالی یری یوخدی!!!
تو این حرفو باور می کنی؟! از آدمی که اتفاقا مومنه! البته ان شاءالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی