نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

مرغ دل یک بام دارد، دو هوا...

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ق.ظ


قول دادی ...

قول دادی که مرا لحظه ای وا مگذاری

             پس محال است که چشم از دل من برداری...




مانده ام دلم کدام را بخواهد؟

هفته ی پیشِ رو برای من و دلم سخت خواهد گذشت...

دوستی که همسفرم بود، بی من، بی دلم...می رود.

رفتنش مهم نیست.

کجا رفتنش مهم است...

می رود بی من بگوید "أادخل یا امیرالمومنین؟"

و دیگری هم می رود، او نیز همسفرم بود...او هم بی من، و بی دلم می رود...

او هم می رود بگوید "أادخل یا علی ابن موسی الرضا؟"

خدا این چه امتحانی است؟

اقلا یکی یکی...

من الان مانده ام دلم کدام را بخواهد...

  • شادی دالانی

نظرات  (۲)

می رسد این قرعه روزی هم به نام ما... غم مخور.
عاقبت یک روز ما لایق شویم... غم ، مخور.
پاسخ:

می رسد؟
می رسد.
هر چه از جانب دوست رسد نیکوست....
ایشالا که جفتش روزیمون بشه ...
پاسخ:
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی