نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

تیک...تاک...

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۵ ق.ظ

خیلی ها خیلی کارها می کنند که آرام شوند.

خیلی ها راه می روند

داد می زنند

می خوانند

می خندند

گریه می کنند و گاه می خوابند

خیلی ها برای آرام شدن می خورند

خیلی ها حرف می زنند

خیلی ها حرف نمی زنند

خیلی ها خیره می شوند

و خیلی ها هم اصلا هر خاکی که توی سرشان بریزند آرام نمی شوند که نمی شوند.

من از آن دسته خیلی هایی هستم که برای آرام شدن

راه نمی روند، می نشینند

داد نمی زنند، بغض می کنند

کم می خندند

کم گریه می کنند

کم می خوابند

کم می خورند

کم حرف میزنند

ولی تا دلت بخواهد خیره می شوند.

زانویشان را بغل میکنند

دستشان را می گذارند روی سرشان

بعد به تیک تاک ساعت مچیشان گوش می کنند

حالا تو هر جور می خواهی حساب کن.

ولی من نفسم را با تیک تاک ساعتم تنظیم می کنم.

و مطمئن مطمئن می شوم که روزی ساعتم خواب می رود؛

و من نیز...

به همین راحتی آرام می شوم.

  • شادی دالانی

نظرات  (۲)

داری با خودت چه کار می کنی ...
حواست هست ...
پاسخ:
دارم با خودم حال می کنم،
حواسم هست.
  • موج وبلاگی صبر ریحانه ها

  • دومین دوره موج صبر ریحانه‌هاست.
    و دعوت می‌کنیم از تمام کسانی که قلمی در دست دارند و می نویسند و طراحانی که طرح می زنند در زمینه کلی روزه+گرما+حجاب، و موضوعات پیشنهادی
    :

    دختران؛ راه‌کارها، تجربه‌ها و تاثیرگزاری حفظ حجاب

    مادران؛ راه‌کارهای تربیتی حجاب برای فرزندان و تجربه‌های این راه

    همسران؛ من برای حجاب هم‌سر خود چه کرده‌ام؟ (ویژه آقایان)

    ادبی؛ مینی‌مال، کوتاه‌ نوشته‌های ادبی، شعر و خاطره

    گرافیک؛ پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی


    منت می‌گذارید که می‌نویسید و وقت می گذارید، و درنهایت از طریق سایت موج به آدرس؛ Reyhaaneha.ir  و یا ایمیل موج به آدرس Reyhaaneha@gmail.com در اختیار ما قرار دهید.

     


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی