نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

که چه؟

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۳ ب.ظ

 

تو عادت نداری وقتی خواستی وارد جایی شوی در بزنی؟

تو عادت نداری وقتی خواستی چیزی را برداری اجازه بگیری؟

تو عادت نداری وقتی چیزی را برداشتی، بردی، شکستی، پس آوردی، معذرت بخواهی؟

 

آمدی توی دلم،

...بی اجازه

دلم را بردی،

...بی اجازه

حالا شکسته اش را آوردی، که چه...

  • شادی دالانی

نظرات  (۵)

خوب چرا ناراحتی؟

ان الله فی قلوب المنکسرة

خدا در قلب های شکسته است.

پاسخ:
هر قلبی؟
حتا قلبی که از گناه شکسته باشه؟ از اشتباه؟
ترکیب رنگی قالبت بسیار شیکه.
درضمن شدیدا بی معرفت شدی.نمیگی دلم تنگ میشه شادی خانم؟!
پاسخ:
بی صدا میام بی صدا میرم.
مچکرم!

این که شکسته یعنی متوجه اشتباه شده

زبانی که در برابر خدا اقرار به ذنب کند یعنی صاحبش از خودبینی رسته

کسی که از خودبینی برهد ان شاء الله متوجه جانب خداوند شده است.

پاسخ:
انا صاحب الدواهی العظمی
              من صاحب ماجرا های عظیمی هستم...
انا الذی علی سیده اجتری
              من همان کسی هستم که در برابر سرورش جرئت به خرج داد.
انا الذی عصیت جبار السماء
             من همان کسی هستم که در برابر خدای "جبار السماء" عصیان کردم.
انا الذی امهلتنی فما ارعویت
             من همان کسی هستم که مهلتم داد ولی رعایت نکردم.

(قطره ای از ابوحمزه ی ثمالی)

اِلهى اِنْ اَخَذْتَنى بِجُرْمى اَخَذْتُکَ بِعَفْوِکَ وَاِنْ اَخَذْتَنى بِذُنُوبى اَخَذْتُکَ بِمَغْفِرَتِکَ

خدایا اگر مرا به جنایتم ماءخوذ دارى من هم تو را به عفوت بگیرم و اگر به گناهم بگیرى من هم تو را به آمرزشت بگیرم

 وَاِنْ اَدْخَلْتَنىِ النّارَ اَعْلَمْتُ اَهْلَها اَنّى اُحِبُّکَ

و اگر به دوزخم ببرى بدوزخیان اعلام مى کنم که من تو را دوست دارم

 اِلهى اِنْ کانَ صَغُرَ فى جَنْبِ طاعَتِکَ عَمَلى فَقَدْ کَبُرَ فى جَنْبِ رَجاَّئِکَ اَمَلى

خدایا اگر عمل من در جنب اطاعت تو کوچک است ولى آرزویم در کنار امید تو بزرگ است

اِلهى کَیْفَ اَنْقَلِبُ مِنْ عِنْدِکَ بِالْخَیْبَةِ مَحْروماً وَقَدْ کانَ حُسْنُ ظَنّى بِجُودِکَ اَنْ تَقْلِبَنى بِالنَّجاةِ مَرْحُوماً

خدایا چگونه من از پیش تو محروم برگردم با اینکه چنان حسن ظنى من به جود و بخششت داشتم که مرا مورد رحمت خویش قرار داده با نجات بازم خواهى گرداند

(مناجات شعبانیه)

وَلَیْتَ شِعْرى یا سَیِّدی وَاِلـهی وَمَوْلایَ اَتُسَلِّطُ النّارَ عَلى وُجُوه خَرَّتْ لِعَظَمَتِکَ ساجِدَةً، وَعَلى اَلْسُن نَطَقَتْ بِتَوْحیدِکَ صادِقَةً، وَبِشُکْرِکَ مادِحَةً، وَعَلى قُلُوب اعْتَرَفَتْ بِاِلهِیَّتِکَ مُحَقِّقَةً، وَعَلى ضَمائِرَ حَوَتْ مِنَ الْعِلْمِ بِکَ حَتّى صارَتْ خاشِعَةً، وَعَلى جَوارِحَ سَعَتْ اِلى اَوْطانِ تَعَبُّدِکَ طائِعَةً وَاَشارَتْ بِاسْتِغْفارِکَ مُذْعِنَةً، ما هکَذَا الظَّنُّ بِکَ وَلا اُخْبِرْنا بِفَضْلِکَ عَنْکَ یا کَریمُ یا رَبِّ

... یا مَوْلایَ فَکَیْفَ یَبْقى فِی الْعَذابِ وَهُوَ یَرْجُو ما سَلَفَ مِنْ حِلْمِکَ، اَمْ کَیْفَ تُؤْلِمُهُ النّارُ وَهُوَ یَأْملُ فَضْلَکَ وَرَحْمَتَکَ

(دعای کمیل)

و بالاخره:

اللهم إنٌ مغفرتک ارجی من عملی

و إنٌ رحمتک اوسع من ذنبی

اللهم إن کان ذنبی عندک عظیما فعفوک اعظم من ذنبی

دل شکسته سیری چند ؟


پاسخ:
می فروشن مگه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی