نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

بین من و تو فاصله هاست؟

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ب.ظ


مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب            در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

..............................................................

دلم خوش است که وداع با ودیعه هم ریشه است؛
دلم را به ودیعه نهاده ام نزد شما.

..............................................................

راستی حضرت ضامن!
من یک جایی از زیارت نامه را نخواندم
نه که ندیده باشم یا جا انداخته باشم
نه آقا جان اصلا نخواندم
دیدم و زود چشم بستم و عبور کردم
اصلا زبانم نچرخید بگویم:
 "عارفا بحقک"
زائر که در حرم دروغ نمی گوید!
من کجا و معرفت به حق شما!!!
  • شادی دالانی

نظرات  (۳)

بین منو تو فـــــــــــــــاصله هاست....
زیارت قبول.
پاسخ:
ان شاءالله
دلم لک زده واسه زیارت... شادی، تو چقدر خوش سعادتی... دلم میخاد برم تو صحنش بشینم؛ یه جا که گنبد قشنگ جلو چشمم باشه... بعد همینطور نگاهش کنم و اشک بریزم... 
پاسخ:
خوش سعادت...
منم عوض همه ی بر و بچه های وبلاگی سرم رو روی دیوارای حرم و صحن انقلاب گذاشتم.
سلام بر بانوی مشهدی ...
زیارت قبول .
نوش جانت ... گوارای وجودت باد ....


پاسخ:
قسمت شما نیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی