نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

نخوان؛ نگاه کن‏‏!‏

اینجا حاصل پریشان حالی های من است...حاصل فریادهای به سکوت نشسته ام.

مشخصات بلاگ

روایتی است از حوالی دل همه ی آدم های دنیا‏...

شرمنده ام از دل...

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹ ق.ظ
سفره ی محبتی که برایم باز کرده بود، بسته شد.
بسته نشد من از سر سفره برخاستم.
روزه و گرسنه و دست نخورده...
به هیچ کلام محبت آمیزش جواب ندادم چون طعام این سفره برایم حرام بود.
من مهمان ناخوانده ی این سفره بودم و صاحبش...حرمت داشت.
به حرمت سفره برخاستم.
و حالا زندگی ام سرد می شود...
...

مرگ مغزی، ناامید کننده ترین بیماری است.
زنده است و نامش میان مرده ها بُر می خورد.
ولی هیچ از زنده بودنش نشانی نیست.
چه باید کرد با بیمار مرگ مغزی؟
راه روشن است؛ چندان هم ناامید کننده نیست.اعضای بدنش را می توان اهدا کرد.
می توان او را زنده پنداشت...
می توان به صدای قلبش گوش کرد.
می توان بخار روی ماسک اکسیژنش را نگاه کرد و ذوق کرد...
ضربه ی مغزی خیلی هم بد نیست...
ولی تکلیف ضربه ی قلبی چیست؟
تکلیف مرگ مغزی را روشن کرده اند، تکلیف مرگ قلبی چیست؟
تکلیف من چیست؟
عقلم زنده ماند.
و تصمیم گرفت.
 ولی دلم...
مرد.
_______________________________________________________

دلم می خواد...
دلم هیچی نمیخواد.
دیگه هیچی نیست که دلم بخواد.
دلم خیلی چیزا می خواست...
ولی حالا دیگه
دلم هیچی نمی خواد.

______________________________________________________

واسه همه اونایی که جویای احوالم بودن:

گفته بودم واسه دلم دعا کنین؛ نگفته بودم؟
حالا دیگه واسش فاتحه بخونین.
  • شادی دالانی

نظرات  (۶)

... روی پا بودن این برج کهن، فلسفه دارد!
پاسخ:
...
سلام بانو .
نگرانم کردی . چیزی شده شادی جان ؟!
پاسخ:
هرچی باید می شد شد،
دیگه هیچی مهم نیست.
دل مرده رو میشه زنده کزد.اینکه میگی از سر سفره پاشدی،اینکه میگی لایق نبودی .وووو
اینا نا امیدی ازرحمت نیست؟و ناامیدی بالاترین گناهه
کافیه بخایم و نیت کنیم تادستمونو بگیرن.
رکشای دیگه م هست واسه زنده کردن دل ک تو مایه های روانشناسبه و اهلشو میخاد واسه توضیح.
شادی یادت باشه بهترین کمک ب ما خودمونیم.ب خودت کمک کن
پاسخ:
از سر سفره ی خلق خدا پا شدم و رفتم سر سفره ی خود خدا.
سلام . اینکه میگی هرچی باید می شد شد، یعنی چی ؟

تو حق داری میدانم...اینجاست که اعتراف میکنم دلت حق دارد...
اَلا بذکر الله تطمئن القلوب...همین...و این سخته!عامل واقعیش بودن سخت تر از سخته به نظر بنده...
دعایت میکنم دعایم کن...
پاسخ:
لا اله الا الله الملک الحق المبین.
اینو به عنوان ذکر آرام بخش بهم یاد دادن.
چندتا دیگه هم هست.
الهی هیچ وقت از سر اضطرار سراغ این اذکار نری!
الهی هیچ وقت از سر اضطرار سراغ این اذکار نری!
این  حرفت رو خیلی قبول دارم...
آمین.
شادی!خب دلم برات تنگ شده!چی بهش بگم؟؟؟؟
راستی!نظر نگفتی که!نوشته خوب بود استاد جان؟
پاسخ:
به دلت سلام برسون بگو دل به دل راه داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی